2019.augusztus.26

  • Hétfő
  • Izsó
+23°C
  • Kedd
  • +21°C/+31°C
  • Szerda
  • +24°C/+32°C
  • Csütörtök
  • +24°C/+32°C

A Gucci márka giccses vállalása bukás, vagy bombasiker?

Bihari Ádám stylist új videójában összefoglalja a Gucci utóbbi évtizedeit, üzleti és divatipari vállalásait, szót ejtve a tévedésekről is.

Bihari Ádám elmélkedik a Gucciról
Bihari Ádám elmélkedik a Gucciról

Az internet népe felettébb haragra gerjedt a Gucci már sokadik ízléstelen és bicskanyitogató férfi kollekcióján A megbotránkoztatás mindig is célja volt a divatiparnak, különösen a Gucci-nak, de ami most történik az elkeserítő és aggasztó.

Vajon a Gucci beleroppan ebbe, vagy épp ellenkezőleg, egy olyan divat trendet, vagy divatvákumot hoz létre, ami az égbe röpíti a céget. Ez a témája Bihari Ádám stylist új videójának, amiben említést tesz a Gucci-t felvásárló Kering nevű anyacégről, és a vállalat bevételi eloszlásait elemezve kiderül, a Gucci fő bevételei nem a ruhaiparból vannak. Szó esik Alessandro Michele-ről, aki pár éve érkezett a divat vállalkozásba és igazi provokátor. A stylist néhány megmosolyogtató kollekciót is kielemez sajátos stílusával.

[2018.12.08]